Tarieven

Wanneer u overweegt om een PGB aan te vragen en de administratie en ondersteuning door CareOffice te laten uitvoeren, dan kunt u een kosteloos oriënterend gesprek aanvragen.


Voor uw gemak bieden we een All-in- pakket aan voor  € 275 (inclusief BTW) per jaar. Hierin is opgenomen:

  • ondersteuning bij uw PGB aanvraag
  • salarisadministratie voor zorgverleners
  • beheer van uw PGB budget
  • jaaropgaaf PGB voor belastingdienst
  • 2 keer een huisbezoek ivm verantwoording van uw budget aan u en aan het zorgkantoor/gemeente *
  • ondersteuning bij een aanvraag van nieuwe indicatie (huisbezoek)
  • bewaken van vervaldatum van de indicatie.
  • archivering van uw PGB administratie (moet 7 jaar bewaard worden volgens belastingwetgeving)
  • in contact brengen met gekwalificeerde zorgverleners

Deze kosten kunt u betalen vanuit het vrij besteedbare gedeelte van uw budget.

 

Uiteraard is het ook mogelijk om op basis van uw specifieke vragen en wensen een op maat gesneden dienstenpakket samen te stellen.
Vanuit het oriënterend gesprek kan duidelijk opgemaakt waaraan uw persoonlijke dienstenpakket zal moeten voldoen. Op basis hiervan wordt de bijbehorende tijdsinvestering vanuit CareOffice vastgesteld.
Het uurtarief wat hierbij gehanteerd wordt bedraagt  € 48,50 (inclusief BTW).


* Buiten de regio Drenthe wordt een extra kilometervergoeding gerekend van € 0,48 p/km